Saturday, January 23, 2010

Date Night, Old Dogs, Avatar


 
date night
My rating : 7/10

Kakaaka.. ni mmg citer yang sangat2 lawak. Non stop kitorg 1 wyg gelak. Kering jgk laa anak tekak ngan mcm2 ragam dorg berdua ni. Yg best nye, jln citer simple. Tp unsur komedi dia, menarik. Baik tgk cpt! Jgn ketinggalan..


old dog

My rating : 9/10

Ni pulak citer kedua aku tgk midnight. 20 min lps citer Old Dogs td tu abis. Citer ni mmg menarik. Grafik, plot, bunyi, pencahayaan... smua aku suka. Mmg berbaloi kalo tgk citer ni. Byk bnda kita belajar. Kena teliti dlm wat sesuatu kerja. Leh bukak minda kita jgk.


Last 2 weeks

My rating : 10/10

Citer ni aku tgk 2X ngan Fairuz. Movie yang tul2 bagus. Aku tak tahu nak komen -ve utk citer ni. Aku tabik spring kat James Cameron dapat wat citer ni. Tak yah aku nk terangkan byk2. 1 dunia tahu kat mana kedudukan citer ni berbanding citer2 lain. Official website dia ada byk lg bnda leh explore. Mcm kita sndiri tinggal kat HomeTree tu. http://www.avatarmovie.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...