Tuesday, January 5, 2010

Koleksi Barang2 Naruto

Naruto ナルト

Ini laa anime paling aku minat. Hampir semua Jutsu2 yg ada dlm citer ni mmg sentiasa aku hafal. Kah kah kah. Nak bet? Citer ni best giler. Mmg aku respect kat Masashi Kishimoto sbb bole buat citer menarik camni. Tp ada jgk org yg suro aku tgk One Piece.. Hehehee... setakat ni aku mmg tak percaya kalo ada citer lain yg dapat kalahkan Naruto. Even Bleach pun aku tak tgk. hehehe


Na () Ru ( ) To ( ) - Huruf dalam katakana.

Oleh kerana ke 'obses' san aku kat kartun ni, Byk laa pelaburan yg aku dah salurkan terutama setiap kali aku p Sg Wang n cari barang2 naruto ni kat kedai Sun Comic. Hahahaa. Utk kali ni, ada beberapa ketul barang yg dapat aku paparkan. Lain kali aku add picture lg kay.


Head Band (Konoha Sign)

Key Chain (Sasuke, Itachi, Gaara)

T-shirt Naruto (Front)

T-shirt Naruto (Back)

T-shirt Sasuke (Front)

T-shirt Sasuke (Back)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...