Wednesday, January 6, 2010

Jam Swatch Skin KesayanganKu



Kali ni turn aku update pasal jam tgn paling aku sayang.
Swatch Skin Pink (Patented Code : AG2003)

Kakkaa.. aku mmg hny suka 1 jam tgn jek pd 1-1 masa. Rosak, baru beli baru. Prob nyer, aku tak boleh p memana tanpa jam. Rasa kosong jek tgn, pastu rasa cam tak best jek. Kui kui kui. Dah brp tahun tah aku guna jam ni. Mmg pernah skali jek tuka battery kut. Pastu 1 kali polish jam nak ilangkan kesan calar. Nasib baik ler free :)

Harap jam ni tak kecik ati bln april nnt. Sbb aku dpt jam baru utk hantaran. Selalu nyer, brg2 aku akan wat hal kalo dorg tahu aku nak tuka ke, beli baru ke.. Hahaa.. Merajuk wat2 rosak laa, battery kong laa.. ada2 jek. Terutama biler aku tuka h/phne baru, Yg lama aku takkan jual, sbb nnt dorg kecik ati.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...