Friday, November 18, 2011

2nd Maternity & Children Expo 2011

maternity&children expo

1st Day (Jumaat 18 Nov 2011)

Tadi aku dah pergi 2nd Maternity & Children Expo. Aku sanggup ambil half-day semata2 nak pergi expo kat Midvel ni. Kakaka..

Nasib baik 30min jek cari parking. Dapat laa kitorg park kat celah2 kete lain.Tu pun ada berduyun2 kete lagi cari parking dlm midvel tu.Ni notis yg kereta belakang aku letak kat atas dashboard kereta Nissan dia. Bersungguh2 dia datang midvel nak pergi expo.

test

Lama nyer orang ni tunggu..

Adik & emak aku dah lama ada kat midvel. Pagi2 sebelum pergi keje, hubby aku dah drop diorg kat sana. Petang lepas aku jumpa family aku kat expo tu, adik aku bagi tahu ada baby photogenic contest dalam paper China Press. Borang peraduan tu boleh ambil kat registration counter. Kitorang pun cepat2 laa isi borang & terus pergi beratur ambik gambar. Sangat lama nak tunggu. No kitorang 111. Ada 6-8 orang baby lagi tunggu turn untuk tukar costume. Aina dapat pakai costume lembu. Kakakaka..

Lepas baby Aina dah bergolek2 & ketawa2 bergaya ambik gambar, kitorang kena pulak tunggu giliran untuk check & pilih gambar2 yang kitorang nak. Tapi kalo nak ambik gambar2 tu, kena beli & burn dalam CD kat kedai tu. Sekeping gambar RM18. Harga memang tak masuk akal. Hubby aku pilih 6 shot terbaik yang baby Aina buat. Satu gambar kitorang hantar untuk pertandingan tu.

Ini lah hasil nya!!

DSC_8001    DSC_7997DSC_8002DSC_8014DSC_8007DSC_8000 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...