Sunday, October 23, 2011

Milestone Nur Aina- 4 Bulan ++

Alhamdulillah. Baby Aina dah 4 bulan setengah. Semalam (Sabtu) pukul 9.30pagi. Memang dah waktu kritikal untuk aku pergi kerja. Masa tengah kelam kabut tu, tetiba Aina berpusing meniarap sendiri slow2 kat atas katil. Punya lah aku happy sebab dia tak menangis langsung. Dah laa first time aku nampak dia buat macam tu.

Terus aku jerit2 panggil mak kat depan, suruh masuk bilik tengok Aina. Hehehe.. Best nyer aku tengok progress Aina nak membesar. Ni belum lagi dia boleh merangkak, berjalan & panggil aku, Mak!

Ada laa dekat 6-7 minit dia tahan angkat kepala dia. Pastu dah start bunyi2 sebab kepenatan. Kakaka.. Sempat jugak aku ambil gambar dia!

22102011516 

22102011529

Lepas tu aku bawa dia pergi ruang tamu. Nak bagi dia main2 jap sementara aku siap. Baru jek letak kat bawah tempat mainan dia, Aina terus pusing meniarap sendiri dengan lajunya! Waah! Lagi aku terkejut. Sangat cepat dia meniarap dan terus keluarkan tangan dia ke depan.

P1040421

Hehehehe.. Memang aku pergi kerja dalam mood yang sangat happy semalam. Pagi2 lagi Aina dah buat hidup aku semakin bermakna!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...